Maarten Provo

DJ-Entertainer / Party-planner

Maarten Provo - Exclusive DJ

Jessa's MidSummer Party.tif

Van de witte jas naar de draaitafel

Maarten Provo wisselt zijn dagelijkse professionele bezigheden als spoedverpleegkundige

in het Hasseltse Jessaziekenhuis al enkele jaren af met die van trouwfeest DJ tijdens de weekends.

Van de witte jas naar de draaitafel ... niet de meest vanzelfsprekende combinatie maar Maarten

weet hierin voor zichzelf een mooie professionele balans te vinden.

Het DJ’en vormt voor Maarten de perfecte mix van zijn drie grote passies:

zorg dragen voor mensen en hen een goed gevoel geven, muziek en techniek.

Naast het puur muzikale aspect draagt de betrokken DJ een persoonlijke begeleiding

en het volledig ontzorgen van het trouwkoppel hoog in het vaandel.

Maarten opteert steeds voor kwalitatief hoogstaand technisch materiaal dat flexibel ingezet kan worden voor een geweldige en persoonlijke ervaring op eender welke locatie.

“Meer show, meer magie, meer jullie” is zijn lijfspreuk.

Aangezien zijn verhaal en uitstraling niet meer het juiste publiek aansprak gaf hij de knoppen over

aan Branding Factory en werd er na een intensieve rebranding 'een verfrissende nieuwe plaat op de draaitafel gelegd'.

In februari 2020 werd Maarten Provo bekroond met de 'Award van beste trouwfeest DJ' 

tijdens Wedding Industry Awards (WIA’s) te Antwerpen.

Het gewenste publiek bereiken

Branding Analyse - 2019

MP_DNA_board.jpg

Visuele uitstraling - 2020

Aangezien ik er maar moeilijk in slaagde om als DJ het door mij gewenste publiek te bereiken deed ik een beroep op Branding Factory.

Tijdens een boeiend intakegesprek werden al direct de pijnpunten blootgelegd en werd tot in detail besproken hoe we deze konden aanpakken.

Door een breed publiek te willen aanspreken had ik iedereen als klant en eigenlijk niemand. Mijn aanbod werd verfijnd en helder gedefinieerd en ook de teksten op mijn website werden aangepakt.

Er werd nu duidelijk op welke doelgroep ik mijn focus wilde leggen en hoe ik aan hun wensen en verwachtingen kon voldoen.

Mijn verhaallijn werd helder en sloot nu ook meer aan bij mijn persoonlijkheid. Mijn unieke expertise werd uitgelicht om zo tot 

een gepersonaliseerd merk te komen dat zich duidelijk kon onderscheiden van de concurrentie. 

Na het volgen van het traject ontving ik mijn persoonlijke Branding Analyse Plan. Een handige leidraad. Hier ging ik verder mee aan de slag.

Nadat mijn identiteit een grondige update kreeg bleek mijn logo ook gedateerd. Het deed eigenlijk afbreuk aan de kwaliteit van mijn aanbod. Het uithangbord klopte niet langer meer.

Branding Factory ontwierp een nieuw stijlvol logo met mijn initialen strak in verwerkt waardoor mijn visuele uitstraling naar een hoger level werd getild en aansloot bij het geheel.

Deze visuele lijn trokken we eveneens door naar mijn website.

Schermafbeelding 2021-07-28 om 17.33.14.png

Drie keer meer aanvragen

Na het toepassen van de tips en het herschrijven van de teksten op mijn website,

had ik in de eerste drie maanden bijna drie keer meer aanvragen dan in dezelfde periode vorig jaar. De overlegmomenten verlopen vlot en zitten boordevol nuttige tips.

Over het grafische eindresultaat ben ik ook zeer tevreden.

Ik mag spreken van een geslaagde rebranding.

www.maartenprovo.be

Blokje logo.jpg
MP_businesscards_snapshot.jpg
_DSC0099.JPG